2013/04/01

Mine Craft Cake

För några dagar sedan gjorde jag en Mine Craft tårta...mitt andra förresten...som alltid det är som himla kul att skapa något nytt och unik.

Kaio fyllde 8 år och han är nästan...lika som alla andra barn...besatt av Mine Craft. Han ville ha samma tårta som jag gjorde till min son förra året..men...nej han fick sin egen version av tårtan.

Efter kalaset smsade Kaios mamma, hon ville tacka för tårtan "Den var helt underbart god och fin! min son tycker att tårtan var den godaste han ätit!.
Jag säger bara att det är jag som måste tacka, tacka för förtroendet...jag blir bara glad av att göra andra glad.

Tårtan är fylld med mörkchoklad / jordgubbsmousse och ett lager jordgubbskompott.
Alla dekorationer är gjorda av sugarpaste.







2 kommentarer:

  1. Alla barn pa kalaset blev sa imponerad nar de sag tartan, men horde bara "WOOoow ". Och det basta med allt, tartan var sa goood ocksa!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad roligt att höra det, tack för förtroendet.

      Radera