2013/05/12

Dekorationer till Beatriz tårta

Följande tårta är inte en av mina men däremot jag och födelsedagsbarnet gjorde alla dekorationer som finns på den.

Min bästa väns dotter fyllde år i mars och jag skulle göra hennes tårta men med all otur blev både mina barn och jag sjuk nästan hela den vecka, så jag var tvungen att be min vän att köpa en odekorerad tårta.
Hon beställde en på ICA, vanligt prinsesstårta.
Där satt jag och Bea tillsammans och gjorde alla dekorationer, hon valde färg och hur skulle de se ut.


Jag måste säga, min väninna prisade för denna tårta utan dekorationer nästan 800kr, den var 20 bitars.
Nederkanterna var helt ojämna och smälte som bara den.
Hur kan en Bageri leverera en sådant dålig gjort tårta., undrar jag bara.

Hoppa att nästa gång ingen blir sjuk så jag kan fixa en extra fin tårta till min älskade prinsessa Beatriz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar